ანტიკრიზისული მარკეტინგული სტრატეგია

ავტორები

  • ნინო ქეცბაია

ანოტაცია

               სტატიაში განხილულია ანტიკრიზისული მარკეტინგის არსი, თანამედროვე პირობებში მისი გამოყენების სტადიები. ნაჩვენებია, რომ მარკეტინგული კვლევები საშუალებას იძლევა ვუპასუხოთ ნებისმიერი მწარმოებლის მთავარ კითხვას: შეიძლება თუ არა გაგრძელდეს ფირმის საქმიანობა. მარკეტინგული ღონისძიებების გატარება ხელს უწყობს იმის გარკვევას თუ რა გზით შეიძლება კრიზისის პირობებში შემდგომი განვითარება და წარმოების ოპტიმალური მოცულობის განსაზღვრა. კრისზისის პირობებში  ნაკლები დანახარჯებით და ნაკლები დანაკარგებით პოზიციების შენარჩუნება.

ავტორის ბიოგრაფია

ნინო ქეცბაია

სოხუმის სახელმწიფო უნივერსიტეტის ბიზნესისა და სოციალურ მეცნიერებათა ფაკულტეტის ასისტენტ- პროფესორი

წყაროები

Черненко В.А., Шведова Н.Ю. Антикризисное управление. Учебник и практикум для вузов, 2021;

დუდაური თ. კრიზისულ სიტუაციაში ფირმის ანტიკრიზისული სტრატეგიის შემუშავება. თსუ პაატა გუგუშვილის ეკონომიკის ინსტიტუტი. სამეცნიერო შრომათა კრებული ტ.VII. თბ. 2014;

ზუბიაშვილი გ. საწარმოს ანტიკრიზისული მართვის სპეციფიკა. ჟურნალი ეკონომიკა №5. 2016. გვ 54-58;

ქეშელაშვილი გ. ანტიკრიზისული მეეჯმენტი, თბ. 2013;

Партизанский маркетинг. Левинсон; 2005.

ჩამოტვირთვები

გამოქვეყნებული

10.10.2022

როგორ უნდა ციტირება

ქეცბაია N. (2022). ანტიკრიზისული მარკეტინგული სტრატეგია. ბიზნესი და კანონმდებლობა, 15(2), 127–130. Retrieved from https://ojs.b-k.ge/index.php/bk/article/view/770