მენეჯმენტის მიერ არჩეული სტრატეგიის წარმატებულობის შეფასების სააღრიცხვო ასპექტები

Authors

  • ტრისტან ჯინჭარაძე
  • მანანა ხარხელი

Abstract

კომპანიები თავიანთი საქმიანობის წარმართვისთვის გარკვეულ სტრატეგიას ირჩევენ. სტრატეგიის ძირითადი მიმართულებებია ხარჯების მინიმიზაცია ან პროდუქციის იდენტიფიცირება. თუ პირველ შემთხვევაში მენეჯმენტის მიზანს მინიმალური თვითრირებულების მიღწევა წარ- მოადგენს, მეორე შემთხვევაში პროდუქციის უნიკალობის ხაზგასმა, ანალოგიურებს შორის საუკეთესოს იმიჯის შექმნა და ამის ხარჯზე მაღალი სარეალიზაციო ფასის მიღწევაა მიზანი.

დიდი მნიშვნელობა აქვს იმის შეფასებას, თუ რამდენად წარმატებულად ხორციელდება არჩეული სტრატეგია.

Author Biographies

ტრისტან ჯინჭარაძე

თბილისის თავისუფალი უნივერსიტეტის პროფესორი

მანანა ხარხელი

თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტის პროფესორი

Downloads

Published

2015-11-30

How to Cite

ჯინჭარაძე ტ., & ხარხელი მ. (2015). მენეჯმენტის მიერ არჩეული სტრატეგიის წარმატებულობის შეფასების სააღრიცხვო ასპექტები. Business and Legislation, 8(4), 15–20. Retrieved from https://ojs.b-k.ge/index.php/bk/article/view/126