მენეჯმენტის მიერ არჩეული სტრატეგიის წარმატებულობის შეფასების სააღრიცხვო ასპექტები
Abstract
კომპანიები თავიანთი საქმიანობის წარმართვისთვის გარკვეულ სტრატეგიას ირჩევენ. სტრატეგიის ძირითადი მიმართულებებია ხარჯების მინიმიზაცია ან პროდუქციის იდენტიფიცირება. თუ პირველ შემთხვევაში მენეჯმენტის მიზანს მინიმალური თვითრირებულების მიღწევა წარ- მოადგენს, მეორე შემთხვევაში პროდუქციის უნიკალობის ხაზგასმა, ანალოგიურებს შორის საუკეთესოს იმიჯის შექმნა და ამის ხარჯზე მაღალი სარეალიზაციო ფასის მიღწევაა მიზანი.
დიდი მნიშვნელობა აქვს იმის შეფასებას, თუ რამდენად წარმატებულად ხორციელდება არჩეული სტრატეგია.
Downloads
Published
2015-11-30
How to Cite
ჯინჭარაძე ტ., & ხარხელი მ. (2015). მენეჯმენტის მიერ არჩეული სტრატეგიის წარმატებულობის შეფასების სააღრიცხვო ასპექტები. Business and Legislation, 8(4), 15–20. Retrieved from https://ojs.b-k.ge/index.php/bk/article/view/126
Issue
Section
Articles












