Anti-crisis marketing strategy

Authors

  • Nino Qecbaia

Abstract

      The article discusses the essence of anti-crisis marketing, the stages of its use in modern conditions. It has been shown that marketing research allows us to answer the main question of any producer: can the activity of the company continue. Conducting marketing measures helps to find out how to develop further in crisis conditions and determine the optimal volume of production. Maintaining positions with less costs and less losses in crisis conditions.

Author Biography

Nino Qecbaia

Assistant Professor of the Faculty of Business and Social Sciences of Sukhumi State University

References

Черненко В.А., Шведова Н.Ю. Антикризисное управление. Учебник и практикум для вузов, 2021;

დუდაური თ. კრიზისულ სიტუაციაში ფირმის ანტიკრიზისული სტრატეგიის შემუშავება. თსუ პაატა გუგუშვილის ეკონომიკის ინსტიტუტი. სამეცნიერო შრომათა კრებული ტ.VII. თბ. 2014;

ზუბიაშვილი გ. საწარმოს ანტიკრიზისული მართვის სპეციფიკა. ჟურნალი ეკონომიკა №5. 2016. გვ 54-58;

ქეშელაშვილი გ. ანტიკრიზისული მეეჯმენტი, თბ. 2013;

Партизанский маркетинг. Левинсон; 2005.

Downloads

Published

2022-10-10

How to Cite

Qecbaia, N. (2022). Anti-crisis marketing strategy. Business and Legislation, 15(2), 127–130. Retrieved from https://ojs.b-k.ge/index.php/bk/article/view/770