Anti-crisis marketing strategy
Abstract
The article discusses the essence of anti-crisis marketing, the stages of its use in modern conditions. It has been shown that marketing research allows us to answer the main question of any producer: can the activity of the company continue. Conducting marketing measures helps to find out how to develop further in crisis conditions and determine the optimal volume of production. Maintaining positions with less costs and less losses in crisis conditions.
References
Черненко В.А., Шведова Н.Ю. Антикризисное управление. Учебник и практикум для вузов, 2021;
დუდაური თ. კრიზისულ სიტუაციაში ფირმის ანტიკრიზისული სტრატეგიის შემუშავება. თსუ პაატა გუგუშვილის ეკონომიკის ინსტიტუტი. სამეცნიერო შრომათა კრებული ტ.VII. თბ. 2014;
ზუბიაშვილი გ. საწარმოს ანტიკრიზისული მართვის სპეციფიკა. ჟურნალი ეკონომიკა №5. 2016. გვ 54-58;
ქეშელაშვილი გ. ანტიკრიზისული მეეჯმენტი, თბ. 2013;
Партизанский маркетинг. Левинсон; 2005.












